2/09/2015

Powitanie

Witam wszystkich miłośników gry królewskiej. W dniu wczorajszym ukończyłem kurs i zdałem egzamin na III klasę sędziowską. Postanowiłem więc stworzyć bloga, który będzie poświęcony sędziowaniu w szachach. Podawał będę w nim przypadki z turniejów szachowych z jakimi się zetknąłem jako zawodnik, przypadki z którymi w przyszłości zapewne się spotkam jako sędzia, różne sytuacje, które mogą wystąpić w partii szachowej na turniej, oraz moje interpretacje jak należy postąpić w danej sytuacji.

4 komentarze:

  1. Witam kolegę :)

    Cieszę się, że w końcu udało ci się prowadzić bloga. W miarę możliwości postaram się na niego zaglądać i czasem coś skomentować ;) :). Pozdrawiam serdecznie - Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że po dwóch dniach mój blog został odwiedzony aż 822 razy (ustawiłem opcję by moje wyświetlenia nie były brane w statystyce). Do tej pory dwukrotnie rozpoczynałem prowadzenie bloga związanego z szachami, jednak później rezygnowałem. Myślę, że w przypadku tego bloga nie zrezygnuję nawet jeśli nie będę sędziował turniejów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję upragnionego tytułu sędziowskiego i decyzji o rozpoczęciu pisania. Pióro masz lekkie i czyta Cię się przyjemnie. Zapewne tak jak i Tomasz będę często zaglądał i ... dzielił się swoimi uwagami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat już nie sędziuję zawodów, ale z przyjemnością będę zaglądał na tego bloga. Zwłaszcza, że chce ci się czytać i analizować przepisy i dyskutować o nich dosyć obszernie ;) :).

    Myślę, że jak trochę popiszesz i nabierzesz nieco wprawy w sędziowaniu zawodów, to z przyjemnością zrobimy wywiad, tak abyś zaistniał w świecie blogów szachowych pisywanych po polsku :). Trzymam kciuki za wytrwałość oraz różnorodność zagadnień i inspirowanie do własnych poszukiwań!

    OdpowiedzUsuń